Audi TT

28. října 2008 v 13:38 | Slávek Laskov |  Audi

Na podzim roku 1998 debutující sportovní kupé okouzlilo každého, komu nejsou cizí zaobleně střížené automobily. O rok později se Audi TT obevilo také ve verzi Roadster, a protože na designu TT není ani po 9 letech co měnit (až do teď - objevuje se Audi TT 2.generace), do roku 2002 vstupuje pouze s některými drobnými úpravami. Dravěji založené řidiče jistě potěší limitovaná sportovní série S line (pouze pro kupé), která se už zdálky blyští speciálními perleťovými laky stříbrné a červené. Pokud její majitel prosviští kolem vás, možná postřehnete ještě podvozek snížený o 20 mm, 18´kola s pneumatikami širokými 225 milimetrů a xenonová světla s titanově zbarvenými záslepkami. Co zřejmě nestačíte zaregistrovat , je pozměněný interiér, kterému dominují černá kožená sedadla (případně v jiné libovolné barvě).Zatímco v kupé Audi TT nabízí dvě zadní nouzová sedadla, v roadsteru se sedí pouze vepředu. Ocelové oblouky jsou dostatečnou ochranou při případném převrácením vozu. Pro Roadster TT je za příplatek k mání i sundávací pevná střecha v barvě karoserie. Zajímavé je, že program S line slaví v TT svou premiéru - automobilka počítá s tím že se postupně rozšíří na ostatní modely Audi. Takže + si zaslouží určitě atraktivní sportovní vzhled a - vysoká ztráta při dalším případném prodeji .

Nyní je už na trhu zbrusu nové Audi TT. Recenzi na něj objevíte zde už brzo...
Autor: Slávek Laskov
Technické udaje

Audi TT


Cena
(Kč)
Motor
Objem (cm3)
Výkon (kW/k)
2dveř. kupé
2dveř. roadster
1.8T
1781
132/180
1 252 800
1 337 500
1.8T quattro
1781
165/225
1 451 100
1 537 600
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 dub dub | 12. srpna 2010 v 12:24 | Reagovat

Dobré auto

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama